marjolein4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePrima sushi! Lekker vers en nog warm! Snel bezorgd, aanraderDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.5-2-2017
Maaike5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-1-2017
Erwin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicesuper lekkere sushi! Al meerdere keren afgehaald, sushi is altijd klaar op afgesproken tijd.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-1-2017
Gre5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-1-2017
roel3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-1-2017
Charlotte3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-1-2017
melissa4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-1-2017
Suze3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHad de supersushi van € 29,50 en een portie sashimi zalm besteld en dit laten afleveren op het adres van mijn schoonouders. Wij bestellen wel vaker sushi bij jullie en laten dit dan bezorgen aan de Erfwal 104 in Stadshagen. De gehele schotel was goed, maar de zalm die in de Uramaki zalm zat was niet lekker. Het leek wel alsof de zalm niet goed van de huid was afgehaald. Na twee keer proeven heb ik deze weggegooid, helaas!
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-1-2017
Jessica5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekkere sushi, grote porties. En snelle levering. Deze keer zelfs 10 minuten te vroeg. Gelukkig is sushi koud dus maakte het niet veel uit. 28-1-2017
Elsbeth3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWij bestellen al vanaf het begin regelmatig bij jullie en wij hebben het idee dat de sushi's minder goed gevuld zijn dan in het begin. Er zat deze keer bijvoorbeeld bijna geen zal in de zalm-truffel rolls en ook bijna geen saus. Misschien verbeelden wij het ons, maar het lijkt steeds ietsje minder te worden..28-1-2017
Daniel4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceheerlijk eten!! fijne mensen in de keuken! prima service
alleen: veel te veel verpakkingsmateriaal
jammer dat hier een flink stuk boom voor moest sneuvelen ;) Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-1-2017
Roy4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-1-2017
Geert4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-1-2017
David4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWel hele zoute ketchapDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-1-2017
Yolanda4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-1-2017
Arne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-1-2017
Annelies4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-1-2017
Els4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-1-2017
Tony4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-1-2017
Izabela5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-1-2017
Berthil5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper goed eten. Vriendelijke bezorger. Handige websiteDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-1-2017
Monique4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-1-2017