Chantal5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet duurde helaas 2 uur voordat de bestelling er was. Wel een tegoedbon van €10 erbij gekregen maar ik had niet zoveel honger meer.18-9-2017
Priscella5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk zoals gebruikelijk. Had een cadeaubon maar er is geen manier om die officieel via je bestelling te verwerken. Ik had gebeld en het werd netjes opgelost. Super service. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.17-9-2017
Martin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bezorging aan huis, kan bijna nooit zonder het schudden van de gerechten en dat komt de uitstraling van de inhoud niet ten goede. Deze keer viel het reuze mee!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.17-9-2017
Robert 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceOnoverzichtelijke website op mobielDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.17-9-2017
Karin4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe bestelling was niet klaar toen ik hem kwam halen, maar dat werd heel netjes gecompenseerd. Zonder dat ik erom vroeg zelfs.15-9-2017
Judith5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEn complimenten voor de bezorger....ondanks het bar slechte weer kwam hij vriendelijk lachend aanzetten!!!!14-9-2017
Jeroen 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe kwaliteit van de sushi viel ons helaas behoorlijk tegen.
Het kwam op ons niet echt vers over, en de smaak viel ons tegen. 13-9-2017
Lenne3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe HOT SPECIAL EBI FRY waren deze keer niet lekker. Teveel deeg. De rest helemaal lekker.
Jammer bij de app dat je alleen contant kan aanklikken.13-9-2017
Rene5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe hadden het Ibiza Sushi menu waar bij staat "40 stuks"
In de doos (en trouwens ook op de foto op de site) zijn het er maar 38. Wie kan er niet tellen?11-9-2017
Martin4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat zelfs bij regelmatige (grote) bestellingen er geen optie is voor gratis bezorgen...11-9-2017
Rik4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceGoed maar langzaamDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10-9-2017
Mesut5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10-9-2017
Floor2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceeen uur na de bestelling ontving ik de bestelling. Bij het zoeken van telefonisch contact bleek dit niet mogelijk wegens drukte.
Ook het eten was niet echt vers. 7-9-2017
Léonie4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe soja bonen waren nog niet goed, ze waren nog best wel hard jammer genoeg. De rest was erg lekker.5-9-2017
Tim4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceErg lekkere sushi – met name the sashimi. Niet vaak kom je zulke lekkere, hoge kwaliteit rauwe tonijn en zalm tegen voor zo'n nette prijs.4-9-2017
Niek5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3-9-2017
Jessica4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3-9-2017
Tahisa4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3-9-2017
GB 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3-9-2017
Bob5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWebsite is echt murder op mobiel, maar verder heerlijk gegeten, en goede bezorging!!
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3-9-2017
Anne4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe kidsbox staat op een onlogische plek op de website.
Nog een tip: voor mij zou het fijn zijn om meteen de uitleg bij een box te zie ipv alleen de namen van de sushi. Kan er ook onder, dan wordt het geen lange lap tekst. Maar nu moet ik steeds terug gaan zoeken wat een California is enzo.
Super dat ik de bezorgtijd zo nauwkeurig kunt aangeven.1-9-2017
Wynette4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZe belden dat tonijn en zalm sashimi op was (we hadden naast wat uramaki's 2 x sashimi mix besteld). Lastig om zo snel aan de telefoon iets anders te verzinnen. Ze zeiden dat we in de plaats van de sashimi n crispy ebi en spicy tuna zouden krijgen. We kregen idd n crispy ebi (super lekker) en n california (wat ik helaas de minst lekkere vind). Als extra kregen we n bakje komkommersalade erbij...
De spicy tuna die we sws zelf al hadden besteld, viel tegen, weinig tonijn en niet spicy.
Hoop volgende keer wel op sashimi en weer n betere spicy tuna. 1-9-2017