Carola4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7-5-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Carlijn5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7-5-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Maartje4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7-5-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Ellen4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7-5-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Mika5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7-5-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Annoek4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7-5-2017
Rolf2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk had de optie "zo snel mogelijk" bezorgen gekozen, maar het duurde ruim een uur voordat het eten bezorgd werd. Daardoor waren de warme hapjes ook koud. Slechte beurt :-(6-5-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Nikki4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceKon geen keuze maken voor bezorg filiaal Haarlem of Hoofddorp. Wilde Hoofddorp om gebruik te maken van de openingsactie, maar website ging automatisch voor Haarlem, kon zelf dit niet aanpassen in get bestelproces. Resultaat geen openingsactie voor mij.5-5-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Marjorie4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten was weer heerlijk. Bij de levering waren de stokjes, soja ed vergeten. Goed en snel opgelost. De site heeft via de mobiel een bug. Wanneer je iets besteld en je wilt nog wat toevoegen of eraf halen, verschijnt een invulscherm voor bezorgen/afhalen en kan je niet meer bij je bestelling komen en wijzigen. Het popup scherm blijft in zicht. Scherm zit vast. 5-5-2017
sandra3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBeste mensen, wij zijn doorgaans zeer enthousiast maar vanavond was het helaas niet wat we verwachten.
Er werd gebeld dat de bestelling een half uur later geleverd zou worden; het leek of alles in de doosjes was gekwakt en de beloofde gratis ebi zat er niet bij.
Helaas erg teleurgesteld!
3-5-2017
Marijke2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling geplaatst om 18.30 afgeleverd om 19.50 veel te laat! De bestelde yakitori was koud en saus van de yakitori in de doos gelopen, alles plakte en was nat. Niet wat we gewend zijn van sushipoint!3-5-2017
Dagmar1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceTopdrukte blijkbaar vandaag, bestelling was incomplert en ontdekten we pas bij thuiskomst, is een verjaardag dus extra jammer2-5-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Esther3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEen bezorgtijd van 1 1/2 uur vind ik best lang. De garnalen waren niet echt warm meer, voor de rest was het lekker en vers.2-5-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Quinten5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicezoals gewoonlijk weer netjes op tijd...en het was weer super2-5-2017
Ellen4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSushi was heerlijk! We vonden alleen stukjes plastic in de sushi waar krab in zat. Maar na opgebeld te hebben en dit te hebben gemeld, hebben we een cadeaubon gekregen, top service!2-5-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Annemiek3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceVoor de tweede keer geen soja saus bij de sushi. Bezorgen duurde een uur. Echt te lang 2-5-2017
Tabitha4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd weer heerlijk gegeten.
Een klein foutje in de box, maar werd goed opgelost.
We blijven zeker bestellen.!!1-5-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Leila2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat je geen melding krijgt wanneer je de bestelling kan afhalen...ik ging zelf naar de winkel en zag toen dat het al klaar stond, zonder bijv. een smsje gekregen te hebben.1-5-2017
Joyce4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.30-4-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
sissiahna 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.30-4-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Maartje4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.30-4-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Sabine5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.30-4-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Patrick4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.30-4-2017
hans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper lekker,
enige puntje is kunnen jullie iets doen aan al het verpakkings materiaal en foldertjes etc..
Het ziet er allemaal supermooi uit maar zo zonde want alles gaat meteen de prullenbak in.... 29-4-2017
hans4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceErg lekker, bezorgtijd wat sneller dat op site stond, altijd beter. Website goed, kan toch nog iets overzichtelijker, maar beter dan concurrent en dat gaf doorslag om te bestellen.28-4-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Edith4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service2,50 bezorg kosten vind ik best veel! Dan geen fooitje helaas.28-4-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Romano5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceKwalitatief de beste afhaal en bezorgsushi die ik tot nu toe heb mogen proeven. Aan alles is gedacht, de presentatie is echt heel goed. De versheid is ook echt top, ik heb op Koningsdag besteld en dacht dat door de drukte dit ten koste zou gaan van de kwaliteit maar niets is minder waar. Vanaf nu voor mij alleen nog maar sushipoint!👌🏼28-4-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Nelly4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePrima verzorgd! Heerlijke smaak en snel gebracht! 27-4-2017