Marc5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOnline betalen lukte niet omdat doenlijk met de mobiel betalen app van ABN niet wekte26-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Sveta5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceThe order arrived really late ( took more than an hour!)
Tasty as isual though!26-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Quinten5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals gewoonlijk weer top.
precies op tijd en het eten was weer heerlijk
Hier kan Sumo nog wat van leren.
25-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Sasja5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAltijd heerlijk, ziet er goed uit en primavan smaak. We hebben weer genoten! 25-10-2017
Claire4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
berry2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg servicewe bestellen heel regelmatig.
Deze keer vonden wij de sushi echt beneden peil.
jammer.
op het raam zagen wij een actie (New York) die op de site niet te zien was.
Ook jammer.
groet,
Berry
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Gokhan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Salma5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Bart3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-10-2017
Nicolette3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBesteld de New york
De maki rollen vielen in de doos al uit elkaar, heel jammer! Voornamelijk de avocado/zalm en de spicy.
De komkommer/zalm zat deze x wel stevig gerold.
De smaak is super!
Ik hoop dat de kwaliteit goed blijft!
20-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Bianca2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service1 onderdeel van de bestelling was echt een ‘aanfluiting’! Schandalig wat de vulling was...
Zou krab of zalm moeten zijn maar we hebbdn alleen de groenten terug kunnen vinden de rest niet .... toch 9,50 of 11,00 euro voor voornamelijk rijst zonder vulling!
Jammer zijn altijd erg tevreden en bestellen graag bij SushiPoint!
Mvrgr Elshout19-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Terri3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceI already sent an email. Something happened during delivery. The sushi was squished into 1/2 of the box. I would like to send a picture. How should I do that? Terri.leo@pobox.com.
19-10-2017
Lukas5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceSushi weer top. En snel klaar.
Wel jammer dat bij thuiskomst bleek het setje stokjes/sojasaus etc. dat er normaal bij zit vergeten was waardoor ik alsnog naar de supermarkt moest om sojasaus te halen :-(19-10-2017
Wim4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk had twee schalen sushi besteld. Als snackje bij een late vergadering.
Er zaten helaas maar twee servetjes en twee paar stokjes bij.
Blijkbaar moet ik dat bij opmerkingen invullen?18-10-2017
Eveline5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe hebben genoten!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
rinke4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWebsite bleef hangen na Ideal betaling, kwam niet terug in het juiste menu. Verwerking bestelling, betaling en levering liep wel goed verder.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Annemieke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Jimmy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Dave4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Gijs5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Fons5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeeeeerlijk!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Heidi5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Bruno5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet grootste compliment krijgen jullie van mij voor de verpakking. De grote verpakking, maar ook die handige bakjes voor de saus en de saus in die kleine flesjes. Daar scoren jullie hoge punten mee, omdat dat de irritaties zijn bij klanten en jullie spelen daar handig op in. Klasse echt super klasse Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Sophia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles goed behalve dat er twee temaki rols vergeten waren en niet geleerd zijn. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Mika5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSnel, vers & superlekker.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Nanda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Monique5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePerfect op tijd ondanks dat ik om 12 uur smiddags al had besteld. Echt heel lekker en heel goed verzorgt.14-10-2017
Maurice 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service14-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
ronald5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWeer heel smakelijk gegeten!
De site is prima, maar de foto's van de magic, newyork en box d'amour zijn erg lelijk!!
Alle andere foto's zijn smakelijk!!
Misschien is het een idee om de verpakkingen van het eten minder luxe/ uitgebreid te maken, of klanten de keus geven. Het is toch jammer dat na het eten alle mooie verpakkingen direct de prullenbak/papierbak in gaan.
Zonde van de kosten, ik heb liever een extra sushi dan een zwarte tas in de prullenbak.
Groet,
Tevreden klanten die een beetje aan het mileu proberen te denken.
👍🏻👍🏻👍🏻
13-10-2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Maaike3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat er in de mail niet een bezorgtijd wordt genoemd. Heb nu een uur zitten wachten op mijn eten met een kind van 3...13-10-2017