Carl4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/14/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
R.J4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceGoed. Lekker gegetenDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/14/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Floris5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/14/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Gerard3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceIk miste vis, veel rojst met groenten1/13/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
R5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceweer heerlijk genoten van alles 1/13/2018
Noor4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicein magic Sushi Menu ziet de crisby Ebi er wat rommelig(wellicht onoverkomelijk) uit vanwege de frituur laag1/13/2018
Richard2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceIK BESTEL ALTIJD BIJ SUSHIPOINT EN NORMAAL GEEF IK MINIMAAL 4 MAAR MEESTAL EEN 5 VOOR HET ETEN, MAAR DIT KEER NIET WANT HET WAS EEN STUK MINDER ALS NORMAL DE SUSH PLAKTE AAN ELKAAR, DUS NORMAAL UIT DE BOX PAKKEN WAS NIET MOGELIJK. DAARNAAST WAS MIJN CRUCH TONIJN DOOR DE HELE BOX GEVLOGEN WAARDOOR MIJN TONIJ OVERAL LAG BEHALVE WAAR HET HOORDE TE LIGGEN, DE SPICY ZALM WAS ECHT TE SPICY GEWOON JAMMER. DE SPICY TONIJN WAS HEEL APART, HET ENE STUKJE WAS ERG FLAUW EN HET ANDEREN STUKJE WAS ZO SPICY DAT HET GEWOON NIET LEKKER WAS. DEZE DINGEN BESTELLEN WE EIGENLIJK ALTIJD MAAR DIT KEER WAS HET NIET GOED ERG JAMMER1/12/2018
Emma4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSommige sushi stukjes smaakte erg naar de gember die er naast lag, dat was wag jammer, maar voor de rest was het eten erg lekker en goed optijd bezorgd. 1/12/2018
Carlo5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/7/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Brittney5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/7/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Suzanne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten, op tijd geleverd en met grote zorg verpakt. Echt klasseDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/7/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
isabel4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWe hadden maar voor 2 peronen wasabi en stokjes en waren met 4Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/7/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Carola5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/7/2018
Pieter5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe Sushi was zo als gewoonlijk weer heerlijk alleen in de New Year special ontbrak de Sashimi zalm.
De gember stond op z’n zijkant in de tas waardoor de verpakkingen onder de gembernat zat.
Voor de rest geen opmerkingen, nogmaals het eten was heerlijk.1/6/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Ingeborg3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was niet zoals ik gewend ben, het is altijd top! Nu zat er een luchtje aan het eten (was niet bedorven ofzo, maar misschien lag het al even) en het zat wat rommelig in elkaar, viel bij oppakken uit elkaar. 1/6/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
kim4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceeven wennen aan de nieuwe ws, eten was top! helaas iets vergeten maar super opgelost door de medewerker aan de balie! Maar zeer content over de sushi.. was weer als vanouds.en ik ben oprecht eerlijk! 1/6/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Annabelle5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelemaal top weer.......1/5/2018
Margy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was heerlijk!1/4/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Esther5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet zou fijn als je een account kan aanmaken zodat je je bestellingen terug kan zien. En het is jammer dat jullie niet in Bentveld bezorgen, maar wel om de hoek in Aerdenhout. Verder niks dan lof, uitstekende kwaliteit en vriendelijke mensen. Groet, Esther Dellenbag 1/4/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
valerie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe hebben heerlijk gegeten.
Jullie hebben de grootste keuze aan vegetarische sushi in Haarlem. Voor herhaling vatbaar!1/4/2018
Farah5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceService was goed. De sushi met tonijn en advocado was heel slecht. De advocado was hard en niet rijp en de tonijn was taai. Website is voldoende. Er zou meer uitgelegd moeten worden wat er precies in de sushi zit en moeilijke ingredienten even uitleggen, 1/3/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Robert1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceMeestal als we bij jullie bestellen is het eten top alleen deze avond was het helaas niet veel goeds. De sashimi was prima alleen de andere twee gerechten bevatten harde avocado die gewoon echt niet met tanden te doorbeken was en ook de tonijn was op sommige plekken heel donker (bijna zwart van kleur), helaas. 1/3/2018
ralph4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceVertraging van een uur zonder bericht (het niet communiceren is de issue), geen soya saus en geen kinderstokjes ondanks verzoek1/1/2018
Wietse5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOm 17:21 uur besteld en om 19:27 uur nog niets ontvangen. Hoe compenseeert u deze late levering?1/1/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
leonie4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop sushi voor oud en nieuw precies op tijd bezorgd1/1/2018
Giel5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceStond netjes klaar en was weer heerlijk.
Topservice 1/1/2018
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Joyce5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe sushi was heerlijk, lekker assortiment. De bezorging in orde. Voor herhaling vatbaar!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/31/2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
sandra5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLeuk vrolijk meisje, die debestelling kwam brengen.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/31/2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Nienke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/31/2017
SushiPoint HaarlemHoutplein 26023 – 55 11 009
Manon5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12/31/2017