Reviews


4 sterren na 10208 reviews
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
30-8-2019
Beste Arnold, Dank u wel voor uw feedback. Helaas is het na een aantal pogingen ons niet gelukt om u te pakken te krijgen. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze vestiging. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
30-8-2019
Beste F.r, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het was heerlijk,,,!,, 30-8-2019
Beste Jennie, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Prima. 29-8-2019
Beste Sandra, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Heerlijk gegeten! 29-8-2019
Beste Michelle, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Het duurde veel te lang en jullie waren onbereikbaar. 29-8-2019
Beste Cat, Dank u wel voor uw feedback. Hiermee helpt u ons om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk vers en snel als altijd! 28-8-2019
Beste Jet, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
28-8-2019
Beste Christina, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Dit was fantastisch allemaal! 28-8-2019
Beste Loes, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
28-8-2019
Beste Michel, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
27-8-2019
Beste Kathrien, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Keurig op tijd bezorgd. Helaas waren de sushi’s aan de warme kant. 27-8-2019
Beste Ellen, Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit niet optimaal was wat u van ons mag verwachten. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
27-8-2019
Beste M, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
27-8-2019
Beste Monique, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Het eten was lekker, zoals we gewend zijn van Sushi Point. Maar bij de bestelling zaten géén stokjes én géén sojasaus! Opmerkelijk bij een bestelling van €80.... Het was moeizaam de bestelling te voltooien omdat ik zowel een ander e-mailadres wilde invullen als een ander adres in een andere stad. Dat heeft me een hoop tijd gekost. Positief was dat de vriendelijke, nette bezorger onze boot wist te vinden. 27-8-2019
Beste Hilde, Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit niet optimaal was wat u van ons mag verwachten. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
26-8-2019
Beste Ron, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Sushi was warm en rommelig want flink door elkaar geschud. Geen topervaring deze keer. 26-8-2019
Beste Roeland, Dank u wel voor uw feedback. Helaas is het na een aantal pogingen ons niet gelukt om u te pakken te krijgen. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze vestiging. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
26-8-2019
Beste Justin, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
(Door de drukte waren de uramaki niet zo stevig gedraaid Denk dat de rijst nig wat warm is geweest met maken) 26-8-2019
Beste Laura, Dank u wel voor uw feedback. Helaas is het na een aantal pogingen ons niet gelukt om u te pakken te krijgen. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze vestiging. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Bestelling gewoon niet geleverd .Daarna 25 keer gebeld met Sushi Point. Steeds hetzelfde bandje bel over 5 min terug.van 19.00 tot 21.00 gebeld. Niemand die de moeite neemt om de telefoon op te nemen. Resultaat besteld en niet geleverd. En ook niet door de mede werkers opgelost. Ik ben zeer teleurgesteld. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 25-8-2019
Beste Ingrid, Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit niet optimaal was wat u van ons mag verwachten. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Er is 1 artikel niet geleverd van onze bestelling. Probeerden na te bellen. Maar de 3 volgende uren werd de telefoon niet opgenomen. Niet okay. Ik hoop dat u het bedrag a 9.,50 van de kuramaki Californië terug stuurt. Dus helaas geen positieve review. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 25-8-2019
Beste Anna, Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit niet optimaal was wat u van ons mag verwachten. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Wederom heerlijke sushi gegeten! Wij komen zeker weer terug. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 25-8-2019
Beste Marielle, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 25-8-2019
Beste Hana, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 25-8-2019
Beste Timo, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Is wel eens beter geweest. Meeste stukjes van de New York vielen uit elkaar Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 25-8-2019
Beste Peter, Dank u wel voor uw feedback. Helaas is het na een aantal pogingen ons niet gelukt om u te pakken te krijgen. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze vestiging. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 25-8-2019
Beste Simon, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 25-8-2019
Beste Remco, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Helaas was de doos blijkbaar omgevallen, alles lag door elkaar. Zag er niet lekker uit en de smaak was ook niet geweldig. Er zaten dingen tussen die ik niet herkende. En niet lekker waren. Jammer we zijn meestal heel tevreden. 24-8-2019
Beste Ingrid, Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit niet optimaal was wat u van ons mag verwachten. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De Emamade waren grotendeels rot 24-8-2019
Beste Welldressed, Dank u wel voor uw feedback. Helaas is het na een aantal pogingen ons niet gelukt om u te pakken te krijgen. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze vestiging. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
24-8-2019
Beste Mariel, Dank u wel voor uw feedback. Helaas is het na een aantal pogingen ons niet gelukt om u te pakken te krijgen. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze vestiging. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-8-2019
Beste Tine, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Wij bestellen zo nu en dan bij Sushipoint maar Hoe verkrijg je een kortingcode? 23-8-2019
Beste Noud, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Alles was weer super.😃 We hebben heerlijk gegeten. 23-8-2019
Beste Tabitha, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Alles goed en lekker. Tips: minder verpakking. Géén plastic gebruiken. en bezorger wisselgeld meegeven. 23-8-2019
Beste Andreas, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
23-8-2019
Beste R, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De sushi’s waren niet vers, ik denk dat ze oud waren. 23-8-2019
Beste Shakira, Dank u wel voor uw feedback. Helaas is het na een aantal pogingen ons niet gelukt om u te pakken te krijgen. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze vestiging. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Heerlijk eten en snelle levering! 22-8-2019
Beste Dennis, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Nee 22-8-2019
Beste P.P., Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
21-8-2019
Beste Gosse, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Verwachtingen qua levertijd en kwaliteit van eten overtroffen. 21-8-2019
Beste Frits, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
21-8-2019
Beste Ruben, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
19-8-2019
Beste Milou, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
19-8-2019
Beste Lucas, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Verkeerde menu mee gegeven Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 18-8-2019
Beste G, Dank u wel voor uw feedback. Helaas is het na een aantal pogingen ons niet gelukt om u te pakken te krijgen. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze vestiging. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Bij de bestelling zat geen sojasaus en geen stokjes. Gebeld en daarna lang moeten wachten totdat het bezorgd werd. Geen excuses of sorry, werd zo aan de deur afgegeven!! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 18-8-2019
Beste Els, Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit niet optimaal was wat u van ons mag verwachten. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte. 18-8-2019
Beste Danka, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
17-8-2019
Beste Hanny, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
Op website stond dat de bes telling al bezorgd was terwijl dit niet het geval was. Telefonisch reageren was niet mogelijk wegens drukte. Na 10 frustrerende minuten verscheen de bezorger aan de deur. Website is sneller dan bezorger. Waarom is deze bestelling eerder afgemeld dan bezorgd? Dit is verwarrend voor klant en slecht voor sushipoint. 17-8-2019
Beste Paul, Hartelijk bedankt voor uw review! Uiteraard erg vervelend dat wij u niet goed op de hoogte hebben gebracht van de bezorging. Excuses voor het ongemak. Omdat het een nieuw systeem is zullen wij ons uiterste best doen bij uw volgende order de informatie zo actueel mogelijk aan u door te geven. Groeten, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Super lekker 16-8-2019
Beste Tanny, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Wasabi vergeten!! Verder goed 16-8-2019
Beste Casper, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
ordered 114 euro of sushi and received 2 chop sticks and tons of wasabi and ginger. Quality of sushi is far below Kaneda 16-8-2019
Beste Evie, Dank u wel voor uw feedback. Helaas is het na een aantal pogingen ons niet gelukt om u te pakken te krijgen. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze vestiging. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Top kwaliteit👌 16-8-2019
Beste Guus, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijk is het steeds weer 16-8-2019
Beste Mitsu, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Alles is altijd prima goede service , ook als de box helemaal door elkaar ligt als het met de brommer bezorgd wordt. Nu had ik alleen de kortings code ingevuld en daar is niets mee gedaan “ omdat het te druk was dus waarschijnlijk vergeten. “ is wat de bezorger ons wist te vertellen. Nadat hij met zijn vaas had gebeld. Misschien ziet er de volgend keer iets leuks extra bij😁 16-8-2019
Beste Marcel, Dank u wel voor uw feedback. Helaas is het na een aantal pogingen ons niet gelukt om u te pakken te krijgen. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze vestiging. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
De inside Out waren niet goed, stevig, gerold. Bij het oppakken viel deze 9/10 uit elkaar. 16-8-2019
Beste Valentin, Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit niet optimaal was wat u van ons mag verwachten. Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
15-8-2019
Beste Axel, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Weer super lekker 15-8-2019
Beste Fred, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
14-8-2019
Beste M, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Daar worden wij erg blij van! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Het was weer heerlijk! 14-8-2019
Beste Marije, Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team SushiPoint
SushiPoint Haarlem Houtplein 26 023 – 55 11 009
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
De zalm en tonijn waren minder lekker dan wij van SushiPoint gewend zijn. Jammer 14-8-2019
Beste Annemiek, Dank u wel voor uw feedback. Helaas is het na een aantal pogingen ons niet gelukt om u te pakken te krijgen. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze vestiging. Met vriendelijke groet, Team SushiPoint