SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Mbiko4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSuper sushi voor 2 personen was weer heerlijk!
Bezorging precies op tijd! Sushipoint Den Haag blijft mijn favoriet!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/22/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Merel4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWe bestellen regelmatig bij Sushipoint. Altijd goede kwaliteit en goede bezorging. Toen de kwaliteit helaas 1 keer tegenviel heeft Sushipoint hier super goed op gereageerd en kwam met een zeer goede passende oplossing. Kortom, altijd tevreden.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/22/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Jamel1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceSnelle, nette bezorging.
Sushi box van 40 stuks genomen; het meeste was prima. Echter was ruim 1/3 va de gehele box dezelfde uramaki met gamba ipv zalm. Ook waren de 'warme gerechten' niet echt warm toen ze arriveerden.
Ik zal niet gauw meer bestellen bij Sushi Point.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/22/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
dick3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat als je 40 stuks sushi besteld, je er 38 krijgt bezorgd krijgt.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/22/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Brigitte4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/22/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
carolin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet was weer heel lekker.
Voor de zaterdagavond en redelijk laat bestellen vonden we ook de bezorgtijd meevallen. Wij vonden het wel aardig, dat jullie ons nog gingen bellen, dat het wat later zal worden. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/22/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Majella3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceZat niet zoveel smaak aan en was een beetje te massa voor mijn gevoel. Toch wel leuk voor een keertje.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/22/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Jeroen 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/22/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
R.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/22/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Alex4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/22/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Tessa1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten wad echt ontzettend slecht. Het rook chemisch en er zat geen smaak aan. Erg jammer. We hebben meer dan de helft weg moeten gooien. 1/21/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Jill3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceSushi was helaas bijna 3 kwartier telaat waardoor onze jarige heel gehaast moest eten. Sushi had duidelijk een bumpy ride gehad, ze waren grotendeels uit elkaar gevallen. Smaak was zeer goed, ben fan van de newyork newyork box. Temaki philadelphia zat jammer genoeg bijna geen zalm in. Omdat onze sushi telaat was is ons een 10 euro waardebon beloofd. Deze heb ik nog niet ontvangen... Zodra ik hem ontvang zal ik zeker nog eens de newyork box bestellen!1/21/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Fiona1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceThe satay sticks were pork and not 'kip' - and they were full of fat! It cetainly was not worth the money. 1/18/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Marina4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceTop, was alleen jammer dat er geen extraatje (in de vorm van een nieuwjaarssushi) bij zat. 1/16/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
patrick4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceGeen bijzonderheden dit keer Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/15/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Irene4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/15/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Sheila3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/15/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Isabelle4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/15/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Annemieke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceGoedenavond,
Gelijk gegeten, salade verkeerd gekregen maar netjes opgelost. We blijven bestellen bevalt altijd erg goed. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/15/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Gilbert3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/15/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Herma3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/15/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Kyra4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/15/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Mariam5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/15/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Dewi5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/15/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Nic5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima kwaliteit weer, zoals normaal. Ze waren een item vergeten bij de bezorging, maar dat werd ruimschoots goed gemaakt. Vriendelijke en correcte bezorging.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/15/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Bert4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/15/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Ronald4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/15/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Christel3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/15/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222
Leon4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/15/2017
SushiPoint Den HaagLaan van Meerdervoort 168B070 3600 222