Thomas3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat de bezorger zo weinig wisselgeld bij zich had, ik had een bestelling van 20 euro en wilde met 50 betalen maar dat kon dus niet. Schijnt mijn eigen schuld te zijn want ik hoorde aan te geven dat ik met 50 euro wilde betalen terwijl ik dat nergens gezien heb. 24-1-2017
stephan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima, service, echter t zou nog mooier zijn om te weten hoe laat de bestelling wordt gebracht23-1-2017
Tom2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bezorging duurde erg lang (meer dan een uur na het plaatsen van de bestelling). De sushi zelf was gemiddelde afhaalsushi met droge rijst en middelmatige vis.23-1-2017
Bonny4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-1-2017
Rene3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceZorg dat de bezorger genoeg wisselgeld heeft als klant contant wil betalen. Ik moest tien euro in kleine muntjes terugnemen. Bezorger had echter niet genoeg; de rest noodgedwongen als fooi moeten laten. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-1-2017
Jeffry5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-1-2017
Clasque2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk neem altijd het New York menu maar het
Smaakte nu heel anders. Partner vond hetzelfde.
Viel helaas tegen deze keer18-1-2017
Danielle4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceLekkere sushi en ruime keuze, ik ga de volgende keer weer bestellen, bestellen jullie ook op de overtoom?18-1-2017
Jeroen4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBox was niet rechtop vervoerd. Sushi in the mixDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-1-2017
Mark3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas geen wasabi bij de bestelling geleverd, toch wel een van de basiselementen.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-1-2017
Ramazan2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-1-2017
Marlana5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-1-2017
Aimee3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSmaak was erg goed, sushi viel alleen snel uit elkaarDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-1-2017
Patrick4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceCalifornia rol had smaakvoller kunnen zijn. De rest is 5 sterren.
Levering is zeer keurig. Mooi papieren draagtasje. Nette servetten. Stokjes. Keurige bakjes etc.
jammer dat de 10 euro waardebon niet online is in te wisselen, want nu moet je aan de bezorger betalen en kan het niet online.10-1-2017
Jose2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe sushi was redelijk, maar we denken dat hij al een tijdje klaarstond. Smaakte helaas minder vers dan bij de sushi-afhaal waar me meestel bestellen.9-1-2017
Brenda4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceOp de website is niet duidelijk wat bijv. Nigiri is, een korte uitleg is wat duidelijker voor mensen die niet dagelijks sushi bestellen.
Verder, heerlijk gegeten!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.8-1-2017