Sanne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10/1/2017
Jenny5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10/1/2017
Bart3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet duurde lang voordat de bestelling klaar wasDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10/1/2017
Robert5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima sushi, snelle bestelling, we hadden een aanbieding voor 2 personen, dat eten we nu twee dagen van vanwege de omvang. Goed verzorgd!☺Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10/1/2017
babette5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVreemd dat k deze mail krijg.....ik heb nl uiteindelijk ergens anders besteld....
Maar ik vind jullie.normaal gesproken goed hoor;-)!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.10/1/2017
Julia4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEr zat geen wasabi bij onze bestelling en veel stukjes waren omgevallen waardoor ze uit elkaar lagen.. 9/29/2017
Saba 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas weinig sushibakjes meegekregen en geen servetten erbij! Ik had een verzoekje gedaan voor 15 setjes chopsticks en dat is wel goed gegaan.
Ik bestel regelmatig. de vorige keren is het altijd goed gegaan dus ik neem aan dat het een eenmalig dingetje was.:) 9/29/2017
Vivianne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/24/2017
Onno4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEr zijn 2 Temaki spicy niet meegekomen bij de bestelling.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/24/2017
Alexander5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke sushi, vriendelijke bezorger, kleine bug op de website maar met een refresh verholpen. Absolute aanrader.9/21/2017
Leah5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/17/2017
Trisha5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/17/2017
Marjanne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/17/2017
Marleen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicejullie hebben de lekkerste sushi goeie kwaliteit en de bezorging super snel (de arme man was helemaal kletsnat)
bedankt voor jullie bestaan
groetjes
marleen.9/15/2017
William 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVoor de tweede keer besteld e heerlijk gegeten. Alleen jammer dat jullie niet bezorgen in zuidoost Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/10/2017
SJ4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWebsite beetje onoverzichtelijk. Kan een duidelijker menu voor de verschillende gerechten (layout). 9/8/2017
Pascal5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet werd ontzettend snel geleverd waar we blij mee waren ivm kleine tijdnood. Aardige verzorgen. De kwaliteit van het eten was ook goed, we hebben heerlijk gegeten. Al met al een een hele goede ervaring. 9/6/2017
Ruben5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/3/2017
Aaron4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9/3/2017
André5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceKwaliteit prima. Wij hebben opgehaald omdat in nw sloten niet bezorgd wordt (jammer). Dit keer waren de yakitori koud. Maar goed, na opwarmen in magnetron lekker. Al met al erg lekker!9/1/2017
Bas3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service- de bestelling werd heel erg laat bezorgd (besteld om 19.44 en afgeleverd om 21.10)
- de sushi bevatte erg veel rijst in verhouding tot de rest9/1/2017